fredag 18 mars 2011

På date hos Johanna!

Åh jag har så roligt på jobbet!!!! Fast på in korta pause idag så fick jag se min syssling i tidningen! Usch, så hemskt! Jag tänker på hela hennes familj och vänner!!!

Det var dags att gå ut och då gjorde barnen en sådan finer kompis till mig! Idag så var Jenny där! (en kompis som är timvikarie!)
Det bästa på hela dagen än så länge är daten hos Johanna! Vi satt mest vid datorn och... Ja, gissa det ni! Haha! Dock inget olagligt!
Hon har så goer stil tösen! Om hon går och blir blind någon dag så ska jag sno en del ideer! Gardinerna var gjorda av hennes mormor&morfars gamla lakan!
Snygg tavla i badrummet!
Och det härligaste i hela "kåken" den röda telefonen i badrummet! Så himla roligt!
Efteråt så åkte jag en snabbis till gymmet innan det var dags att åka hem och göra mig iordning inför mammas presentkväll! Berättar mer om den senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar