lördag 12 mars 2011

ÄNTLIGEN!

Å i fredags eftermiddag så fick jag reda på av "chefen" att jag ska få långvikariat till Juni! (kanske inte låter så långt i era öron men i mina!!!)
Efter jobbet igår så drog jag och Micke hem till Örebro! Det är alltid lika mysigt att komma hem till Roger och Barbro! Eftersom vi bara skulle vara där i en natt denna gången så hade jag svårt att varva ner tyvärr...

Idag så åkte vi hem till Mickes farmor och fick en kanon god middag! Vi kikade även igenom hennes fotoalbum!


På vägen hem så hoppade vi av i Mariebergs köpcentrum!
Vi hann att vara hemma i ca 1.5 h innan vi skulle iväg till Hanna för att kolla på melodiefestivalen! Hon hade fixat mkt gott! Mina favoriter vad Saade, Brolle och en till som jag aldrig kommer ihåg vad han heter?!
Både jag och Micke var kanon trötta så vi stannade inte så länge!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar