lördag 19 mars 2011

Come What May!

Vet inte riktigt vart jag ska börja! Jo, som födelsedags present till min kära mor så köpte jag 2 biljetter till henne och mig till Musikprofilens "Come What May" (Ållebergsgymnasiet) i stadsteatern i Falköping ...
Den började 19,00 igår kväll och redan första låten så började jag stor lipa! Tänk att det finns speciellt 2 st musiklärare i Falköping (Per Leden, piano och rock/popgrupper) och (Ann-Britt Werner Sång och kör) som är så duktiga så att man blir stolt! Precis allting som de tar sig för blir alltid hur bra som helst! Helt sjukt! Nu var det givetvis allihopa musiklärarna som har gjort ett kanon jobb! (men ändå, kan ju bara jämföra med min tid när jag var aktiv och ung)
Några bilder blev suddiga för man dansa liksom med i bänken! Haha..
Här "ser" ni Per bakom pianot (min gamla/unge pianolärare) Visst var han söt i fluga!
Det var dansare, blåsare, kör och storband med på scen!
Och en hel del grymma solister och grabbar i trikårer!

Ni som inte köpte någon biljett får helt enkelt skylla er själva att ni missa detta!
(Mer om både Ann-Britt och Per kommer den 31 mars under min listpunkt "Min musikhistoria")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar