lördag 12 mars 2011

12. 10 saker ni inte visste om mig!

  1. Att jag har spelat fiol som femåring...
  2. Att jag har åkt lastbil ända ner till Rumänien...
  3. Att jag har suttit inne hos en vakt i 2 timmar för att ha filmat på fel ställe...
  4. Att jag har träffat skådespelerskan Julia Stiles i N.Y...
  5. Att jag har en sommarstuga i Ullene...
  6. Att jag har haft rastaflätor vid 2 olika tillfällen...
  7. Att jag har opererat bort 2 visdomständer...
  8. Att jag har fått ett musikstipendium...
  9. Att jag har spelat i en skiva med mitt förra band...
  10. Att jag har ridit kamel i saharaöken tillsammans med mamma i åskoväder!

Hur många punkter av följande kände du inte till?!?! Kan vara skoj att du skriver ner det i kommentarsfältet!

2 kommentarer:

  1. mig överlistade du inte så lätt, jag visste allt med andra ord... (fast det kanske man ska när man är så "gamla" kompisar!?

    SvaraRadera
  2. Jag visste bara en sak, så det var kul att läsa denna punkt :)
    Och så mycket roliga saker du varit med om redan!
    Kram

    SvaraRadera