söndag 5 september 2010

ULLALAND!!!

För några dagar sedan så ringde min älskling Christin och frågade om jag ville följa med henne, Isak och hennes mamma Anna-Carin till Ullared... Och SJÄLVKLART ville jag det!

A-c var dagens första taxigubbe!

Christin gjorde henne sällskap iframsätet!

Isak och jag satt ibaksätet! Visst sitter alla coola personer där eller?!

Vi stannade på vägen och åt våran frukost!

Här kommer lite av dagens inköp... Resten får ni se imorgon!
Givet vis så råkade denna bilden hamna åt fel håll.. Men hallå hörrni!! VÄND på dataskärmen!

Bobby´s produkter var jättebilliga!! Så jag köpte på mig ett lager!

Detta ska jag försöka sprida ut någonstans i lägenheten imorgon!
Sist men INTE minst så vill jag sända lite tankar till min älskade lilla Stina! Hon har det otroligt jobbigt med en massa sjukdomar efter hennes vistelse på haiti... Bild på henne kommer... För er som känner henne skriv någon rad till henne på Facebook! Ett litet "krya på dig" kan ni gott bidra med!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar