torsdag 2 september 2010

Förmiddagen...

Hallå på er!
Idag på förmiddagen/morgonen så följde jag med mamma till Vara när kom klippte sig! Det var så mysigt väder ute!

Åh vad jag längtade efter att göra något med mitt hår när mamma satt där och blev ompysslad!


Jag roade mig att titta i tidningar på coola frisyrer som jag ska föröska mig på någon gång!
Denna tyckte jag mycket om! Men när jag har klipp lugg innan, så ångrar jag mig alltid efter ett tag!

Dessa frisyrer är ju ganska enkla men så himla tuffa! Får man ha något liknande på ett bröllop tro?!
När mamma var extra fin så gick vi till Ica och handla varsin sallad! De hade en jättebra salladsbufe´inne på Ica! Tummen upp för den! Utanför så stog den här trevliga skaran!
Jag blev inring till ett fritids mellan 14.00-17.30 så vi hann åka hem till Gerd en stund och dricka kaffe.. Innan vi drog till stan och handlade present till Lollo och hälsade på på jobbet!
Lollo: -Du kan börja gissa nu vad jag och mamma hittade till dig på stan! Du kommer ALDRIG att komma på det i alla fall !HAHAHA!
Gunilla och Kim! Ser ni att Gunilla jobbar på kaffekoppen gå in och säg grattis till examen i så fall!
Fina Jasmine!
Vi passade på att prata med Leif oxå! Våran alltiallo springpojk!
Nepp nu ska jag iväg och jobba! kram på er!

2 kommentarer:

  1. Jag tror du tog med en av grisarna som stod utanför ICA!!! Funderar redan på vart jag ska placera den hemma... hrm, bredvid soffan kanske?

    SvaraRadera
  2. kanske på sängbordet så den alltid vakar övr dig när du sover??

    SvaraRadera