lördag 11 september 2010

Händelserik fre-lördag!

hej på er!
Ifredags så skulle jag ha jobbat kväll men så blev jag ledig! Skönt! :D Vi hörde av oss till Christin/Isak och till Dano/Hanna för att kolla om de ville komma över till oss och äta tapas! Christin hade tänkt att ringa och kolla om vi kunde träffas ialla fall! :D Båda paren kunde så jag stack iväg till Coop och handlade inför kvällen!
Tapas är så gott och enkelt... Enda nackdelen är att det blir mycket disk!

Alla var hungriga så de tyckte att jag skulle skynda mig och ta kort ;)
Vi fyllde alla ytor som vi kunde, i finrummet med mat...

Coola Dano blev först i kön!

Parmaskinka, ölkorv, oststicks!
















Fyllda tortillachips,bönröra,minitomater,fetaost,oliver och torkade tomater...














Vi flyttade in oss till "salongen" :P och det var dags att spela rapakaja (stavas det så?) Hanna vann rejält.....














Christin och Isak drog hem lite tidigare och vi andra fortsatte med TP... Vi körde Gustafssons mot Medin/Gustavsson!
Och tänka sig vi vann! Mycket p.g.a min man men i alla fall!


















En snygger Dano! :D
Och Sveriges sötaste tjej!!! Helt klart Hanna!
På förmiddagen så var Erik och Linn här! Tyvärr så var det dåligt batteri i kameran :( Men vi hade en riktigt mysig stund!
Klockan 14.00 så började jag jobba med att renovera i cafét! Micke kom och hjälpte mig en stund! Söter man jag har! Vid 20.00 så gav jag mig hemåt.. Fast då väntade ett annat jobb...nämligen att tömma lådor och skåp i köket...
Imorgon så ska jag iväg på en utflykt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar