måndag 27 september 2010

Fantastiskt bröllop!

Hej på er!
Jag har inte haft energi till att blogga förän nu... Så nu blir det ett väldigt långt inlägg... Men vi kör en rejäl bildbomb så kanske ni orkar läsa alltihopa!

I fredags så jobbade jag hela dagen på cafét. (8-19) Och då fick jag en väldigt trevlig gäst dit!Nämligen min älskade Mikaela!! Vi satt och sjung och spelade vid pianot för gästerna och det var så mysigt! Hoppas att hon kommer snart igen!!! Vi skrev om några av våra gamla bandlåtar så att refrängerna blev en låt. Den skulle vi sjunga för Niclas & Malin när de gifte sig!
På lördag förmiddag så plockade jag och Micke upp Emanuel i Vara och Linn i Alingsås och så for vi till Kungsbacka för att gå på bröllopet!Bröllopet hölls i Fjärås kyrka och den var otroligt vacker!


Niclas och Malin var så otroligt vackra! (Det är de iförsig annars också)


Linus, Joel och Stina är bröllopsfina!
Efter vigseln så var det ju dags för bröllopsfesten!
Stina måste få en lektion hur man gör för att inte göra sönder "tutan"

Äntligen så kom de fina brudparet!
De hade gjort det så fint inne i festlokalen!

Min älskade man hade gjort sig fin!
Brudparet fick hjälpas åt att slå in paket!
De fick helt klart godkänt!
Stina och Niklas!
Äntligen fick jag kramas lite med brudgummen!

Jag hade gjort ett bildspel till min bästaste Niklas som tal eftersom jag inte skulle klara av att säga det jag ville honom live.. (Jag lipade många gånger t.o.m när de andra kompisarna till dem pratade) Men tyvärr så försvann det?! Jag blev otroligt ledsen/besviken för att det försvann.. Men de ska få "mitt tal" en annan gång! Det blir ju inte samma sak men ändå...
I Söndags så var vi bara här hemma och städade... Köket är ju fortfarande i renovering så det är ju stökigt här ändå... Men, men...
Nu i veckan så ska jag jobba mycket hela veckan mån-sön och sedan mån-fre!!! Så nu vill jag att ni kommer in och hejar! :D Så ni gör det lite lättare att orka jobba så mycket! TACK!!!

1 kommentar: