onsdag 8 september 2010

Det var som katten....

Idag vaknade jag ganska tidigt av att jag hörde att Micke skulle åka iväg till jobbet. Jag hann upp och säga hej då, för han ska på läger tills imorgon med hans klass...
Jag satte mig som vanligt vid datorn och så hoppade jag högt när telefonen ringde vid 07.40 eftersom morfar ligger inne på sjukhus... Naturligtvis så trodde jag att det hade hänt något...
Men som tur var så var det från resursen. (Jobb) De undrade om jag kunde åka och jobba på den förskolan som jag jobbade på igår... Det sa jag efter lite koll med andra jobbet, att jag kunde. För jag hade igentligen inte sagt att jag kunde arbeta på dagis idag..(?!)
Så första jobbet är mellan 9.15-15.45 och sedan åker jag till nästa... Håller tummarna för att det kommer att märkas nästa löning :P


Här får ni en liten bild på mitt husdjur... Katten har jag döpt till "Osama bin katten" :P Det var en katt som jag fick av min mamma att sätta i nyckelknippan! Snygg va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar