söndag 19 september 2010

Härliga minnen!

Jag satt och bläddrade igenom sommarens foton och jag kände att jag ville visa er mina favorit foton/händelser...
Detta är utanför londons tågstation när Micke frågar efter vägen... Jag höll på att dö av skratt "bakom kulisserna" för ser ni vad roligt detta ser ut! Vilken skillnad!
Sen är det helt klart detta fotot... Micke spelar piano utomhus! Hahaa, det är något oxå som inte händer igentligen!

Jag mellan två poliser utan att bli intagen!

En annan rolig sak var när vi testade på att åka vattenskidor vid österlen i skåne! Haha, det gick inte så bra :P
Hahaa, sen var det ju skarasommarland! Vi gick dit med ett litet "tvång av att utnyttja våra gratis biljetter"... Men FYY va roligt det blev av alltihopa!


Detta var även en höjdpunkt... Denna dagen på jobbet (cafét) så började det med att min mamma som är pastor var inne och hälsade på... En halvtimme efter så kom de 2 tanter som var jehovas vittnen... Men det bästa var när denna buddistiska munken kom in efter tanterna!!! Hahah, vilken grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar