torsdag 9 september 2010

En rolig arbetsdag!

Hej på er!

Idag så hämtade min chef mig här hemma och vi stack till Lidköping för att inhandla saker till det kommande cafét och till vårat andra café uppe i centrum!

















Asif hade mycket att prata om! Och jag hade jätteroligt i bilen för i en taxibil så finns det jätte många knappar att trycka på! Roligast var när jag tryckte på hans stolsvärmare utan att han såg det! hahaha...
















Vi hämtade kakor på Söderströms conditori i Lidköping...




















Sen var det dags att köpa saker till det nya cafét! Påsar, burkar...You name it! Roligast var när vi skulle bestämma huvudbonader :P Så himla ful jag var i de olika mössorna! Ni får se vad det blev sen när ni kommer in och fikar hos oss när vi öppnar ;)





















Bilen blev helt full när vi åkte därifrån! Det var NÄSTAN som att åka ifrån Ullared...(!!) Skillnaden var bara att jag slapp att ha saker iknät idag! hahaha...






















Imorgon så ska jag till det nya cafét igen! :D Det är så himla roligt att renovera och att styla lokalen! :D
Nu har Micke ÄNTLIGEN kommit hem ifrån hans skolhajk! Wiiie!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar