onsdag 15 september 2010

Bakom kulisserna...

Asif kom glad som en sol och hämtade mig 07.45 i gårmorse! Jag var lika glad jag för jag skulle få följa med och ha ett litet "studiebesök" på Landhs konditori i Mullsjö. Vi får en hel del leverans ifrån dem så det kan vara bra att ha varit där!


Landhs såg så mysigt ut! Har ni varit där?
Jag studerade deras kakor för att ev få in något nytt hos oss på kaffekoppen!

Åh skorpor och knäckebröd!!!
Bakom kulisserna i bageriet! Det luktade så gott! Nybakat precis överallt!
Vi åkte till det öppnade Cafét och där satt grabbarna grus och käkade :D Snälla Markus och tokiga Kim :D Jag missade att ta kort på Jasmin!?
Jag har lagt golv!!! Helt själv! Är ni inte stolta över mig!? Jag fick så ont i händerna efter allt sågande så jag körde med chefen....
och Micke som var där på besök! Tur att man har kontroll över gubbarna! Bra va :D
Om en stund så ska jag följa med chefen till Lidköping och hämta leverans! :D Vi ska även stanna till i skara och köpa en massa blommor! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar