söndag 19 september 2010

Grattis Philip 24år

Igår kväll så firade vi Philip som har fyllt 24år... Micke gick iväg tidigare och jag hann vara hemma en liten stund efter jobbet innan jag skulle dit... Jag ringde Micke innan jag skulle gå och frågade hur många som skulle vara där. Det bar 8st så jag sa att jag kunde köra upp allihopa till bowlingen! Det kostade 259 kr för bowling och en supergod middag! Detta kan rekomenderas!

Alexander och Jakob!

Peters tur! Vårat team var: Micke, Alexander, Peter och lilla jag då!

Micke är så glad för att han vann i vårat team... Jag var faktiskt 1a omgången men sen så gick det bättre för de andra grabbarna och då blev jag sist :(

En glad Alexander som blev 2a!
Man måste ju faktiskt sjunga för födelsedagsbarnet!

Vad händer i dag nu?! Det är Sveriges valdag! Micke är på G kan jag säga! Han är verkligen exalterad! :P
Själv så ska jag iväg i eftermiddag till Alingsås och träffa lite kompisar!
Jag har fixat ett tidsinlägg medans jag är borta! Lite roliga minnen!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar