torsdag 9 september 2010

Goda nyheter!!!

Myskväll!
När jag hade slutat jobbet igårkväll så kom Cissi hit och kollade på idol! Och vet ni vad!! Jag klarade nästan av att titta hela tiden! Jag brukar skämmas något fruktanssvärt när de sjunger falskt...
Cissi var lika snygg som vanligt...

Medans jag hade pyjamasbyxor och mysklädd..

Juryn var ganska snäll igår?! Eller?

Nu till de goda nyheterna!!!!
Klockan 08.40 så vaknade jag av att mobilen ringde.. Det var snickaren som sa att de skulle börja göra om vårat kök på måndag!!! Äntligen! Han sa att "Det var ju väldigt längesen Senäte började prata om erat kök?!" och jag svarade att "ja, det var i början av januari" :P
Efter samtalet så gick jag och satte mig i soffan med datorn iknät... Då hade jag fått ett mail om min soffa som är ute på blocket!!!Han undrade om den fanns kvar... Så jag hoppas att han vill köpa den!

Idag så ska jag jobba i det "nya cafét" och renovera igen...

2 kommentarer: