söndag 20 november 2011

Spelningen i falköping!

Klockan 10.30 så åkte jag hem till Lena och körde igenom låtarna en sista gång innan spelningen! Vi packade ihop utrustningen och for iväg till Mössebergsgården där det var Vegitariskt julbord!


Innan vi åkte så fick jag ett paket av Lena! Ett par handleds/handvärmare! (jag blir alltid iskall om händerna innan spelningar) Så gulligt! Tusen tack älskade vän!


Jag tejpade upp noterna på pianot så att det inte skulle ramla omkull!

Innan julbuffen så bjöd de på glögg och pepparkakor... Jag tror det var hälsofrämjandet som anordnade kvällen!


Under minglet innan det satte igång så satt Lena och sjöng/spelade i ett hörn!



Buffén var jätte god! (men vegitariskt julbord är inget för mig på julen, hemma i alla fall)



När jag kom hem så möttes jag av en trött Micke...Stackarn hade fått feber!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar