söndag 13 november 2011

Borås tripp! Del 1

Å det var så roligt att komma hem till Stina i går och se hennes nya stora lägenhet! Hon hade fått det riktigt snyggt!


Här sitter jag och försöker hitta några låtar till dagens spelning...

Vi tog en pause med repningen och blev bjuden på en fantastisk god morotsgryta med majsbröd!
Min Stina!

Hon visade mig en "KP-tidning" i bokform! Så rolig!

Ungdomar skickar ju in frågor till tidningen! Och jag fattar inte hur de kommer på allt!? Den bästa frågan enligt mig var "Hur växer känseln!?" å det kan man ju undra...

Utanför Stinas lägenhet så fanns de kvar de gamla brevinkasten! Så snygga!



Inne på Carlings så hittade vi den här underbara tröjan på rean..."I love Sushi"

Inne på Veromoda så köpte Stina där här snygga halsduken! Jag blev helt förälskad i en klänning!


Mer kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar