söndag 20 november 2011

Kändisar som jag har träffat...

När jag satt och bläddrade mellan olika kanaler på tv för någon dag sedan så fick jag se på Cougar Town... Då kom jag ju tänkta på när jag och Micke såg Josh Hopkins på flyget i somras... Jag har alltid tyckt att han är så snygg, men jag blev såå besviken! Utan smink och all glamour på tv så ser han 10 år äldre ut...


Jag satt och funderade vilka roliga kändisar jag har sett mer, alltså hälsat på... (konserter m.m gills inte) och de mest kända är väl....


Kronprinsessa Victoria i Kina! Ser ni mig till vänster snett bakom henne?!

I N.Y utanför någon tillställning så skrek alla damer som tusan när den här mannen kom ut... Jag tog en autograf...men frågan är bara... Vem är han!?!?!

Min stora ungdoms idol från filmen "10 orsaker att hata dig" Julia Stiles!

Behöver jag ens säga... Mr BIG! (sex&the city)

Starwars gubben: James Earl Jones !

Ser ni!!!!!!!!!!!! Will Smith!


Efter man har sett dem i N.Y så kändes det inte så roligt att man hade spelat bingo i samma rum som Leif Loket Ohlsson ( I fredriksbergs ka:ns lokaler för en massa år sedan) längre! Hahahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar