onsdag 9 november 2011

Proppat med besök!

På väg hem från gymmet så mötte jag upp Micke på Coop Extra... Medans han väntade på att få sitt "korvsnacks" så hjälpte jag en tant som trodde att jag var personal, med att hitta tårtbottnar!






När vi kom hem så kom "Vitamin Well Henrik" även kallad Henke på besök...


Christin och hennes lilla chihuahua Andy kom för att öva inför en spelning! Samtidigt så kom min söta moster och kusin med en jättepåse godis från Anna o Andreas! TACK!!!! Och så en inflyttningspresent! tusen tack!

´


Visst ser det gott ut!!!



Efter godis pausen så började jag och Christin att repa igen... Mina grannar kommer att hata mig och mitt piano eftersom det kommer att bli mkt spelande nu ett tag...



Imorgon så ska jag visa er mina secondhand fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar