onsdag 9 november 2011

Julklappstips!

Idag är jag också ofrivilligt ledig! Jag har tagit tag i mitt liv och gått ner till Lärcenter och skrivit in mig på en kvällskurs! Vad det handlar om vill jag inte dela med mig av än... Men det kommer..


På vägen dit så ringde min mamma och frågade om jag ville hänga med till stan!


Mamma inne på Lindex! Hon köpte en riktig snygg stockad kofta inne på vero moda!



Det är roligt att umgås med mamma! Vi har riktigt roligt tillsammans!

Mitt fynd var julklapps papper!


Nu ska jag sätta mig och fortsätta att fixa klart Stinas julklapp! Denna gången har jag gjort ett projekt till henne! Saker har man ju ändå hemma! Så använd eran kreativa hjärna nu och ge bort projekt/upplevelser till nära och kära i julklapp!

2 kommentarer:

  1. oj oj oj ett projekt... det var värst!
    Stina

    SvaraRadera
  2. Jaaa du Stina, vad kan detta vara!? :) Ses på lördag bruttan!

    SvaraRadera