söndag 13 november 2011

Dagens skrattanfall!

Dagens skämt!


Det var en blondin som skulle åka till Newyork...

-Ursäkta, men du måste byta plats och sätta dig i 2a klass, sa flygvärdinnan till blondinen..

-Nej, aldrig! Jag är snygg, framgångsrik och singel jag ska inte sitta i 2a klass...

-Men snälla du, du har ju en 2a klass biljett! Du får inte sitta här! Sätt dig nu i 2a klass!!!

-Nej, aldrig! För jag är snygg, framgångsrik och singel! Jag ska inte sitta i 2a klass...


Tillslut så kom piloten fram och sa till flygvärdinnan... Jag är gift med en blondin så jag kan handskas med henne.... Han gick fram och viskade i hennes öra...

Hon ställde sig upp, gick till 2a klass och sa högt!

-Varför sa du inte det med en gång!?


-va sa du som gjorde att hon flyttade på sig!?!!sa flygvärdinnan!

-Nej, jag sa bara att 1a klass inte ska flyga till Newyork!


Vill passa på att gratta Lina på födelsedagen!!!

(Bilder från Boråstrippen kommer senare!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar