söndag 13 november 2011

Boråstripp del 2!

Vi avslutade shoppingen på knalleland med att fika på "viskan"! Så mysigt! Hoppas på att det blir en helg snart igen!


Innan vi åkte och hämtade Lollo på resecentrum så hoppade vi in på ica City! Vi skulle handla mat tills middagen! När vi skulle få tag i parmaskinka så fick jag se den här söta korven!




"Figurkorv"
Hela kundvagnen var full med shoppingpåsar!

När vi hade hämtat Lollo så kom jag på att det var väääldigt längesen jag träffade de andra kompisarna i Borås! Så vi bjöd in oss själva till stackars Simon! Det var hur roligt som helst att se honom igen! Tack för titten!


Lollo och Stina i Simons snygga kök!


Vi åkte hem igen och gjorde iordning värsta middagen!


Ååå tack mina fina brudar för en ooootrooolig trevlig middag!


Efterrätten blev annanas och pomelo!


Vi skulle sova hos Stinas fina föräldrar, Gun och Stefan! När stefan ringde så sa han att vi ses i "smedjan"... Jaha? sa jag och fattade ingenting!





(jag har lovat att be om ursäkt för stefans min, men han fick se kortet innan bloggen! Visst är han snygg i skägg!!)

Tack så mycket för en toppen helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar