lördag 19 november 2011

Alingsås spelningen!

Då var det dags att ut och åka igen! Denna gången till Alingsås! Det är en väldig mysig stad men väldig jobbig att köra bil i för det är enkelriktat överallt!!

En stressad människa som jag är tål inte lastmaskins kö, på en liten väg!
Men tillslut så kom vi fram till Kyrkan! Och det var dags att spela på ett dubbelbarndop! Har aldrig varit på ett sådant innan! Så det var lite spännande!



Lillen och hennes pojkvän kom dit! Skoj! Lillen har jag inte träffat på länge!

Stina i sitt sanna jag!



Vi sjöng "Handens fem fingrar"!

Visst är han söt, lille Arvid!

Charlott är lika söt hon!



Efter barndopet så skyndade vi oss iväg till Balgers Hage! Det är den mysigaste affären i hela Sverige tror jag! Det är en obligatorisk sevärdighet i Alingsås!





På vägen hem så skulle jag hoppa in på min kusins jobb och överaska henne men det gick lagom bra för hon var ledig idag... TYPISKT! Jag fick ju se min fina kusin på kort i alla fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar