torsdag 3 november 2011

Min dag med fina vänner!

Min dag har varit jättemysig!


Den började med att jag satte mig i bilen och provade och köra! Det kändes bra! Jag åkte upp till stan och mötte upp Lina och Tyra! Lina skulle köpa en topp och jag letade efter ett par leggings som skulle vara lite stora. (Kan inte ha byxor med knapp och hårda resor, då gör det ont i magen...) Men både jag och Lina blev tomhänta!


När jag kom hem så kom Christin på lunch! Hon fick jätte enkel lunch eftersom jag inte kan äta vad som helst än efter operationen! Dano kom upp för lite mellis/fika!



Mmm, gott med smörgås!


När de hade gått så knackade Henrik på och fick lite kaffe! Han bjöd upp mig på kvällsmat när Julia kommer hem!


Kan en dag bli bättre?! Hoppas på att min man har det bra i London!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar