fredag 4 november 2011

Idol mys med Cissi!

När Cecilia kom vid 19-tiden så hade hon med sig en jättefin cyklamen!


Tack så mkt!


Efter en rundvandring i lägenheten så åt vi en middag tillsammans! Eftersom vi inte har setts på ett tag så hade vi mkt skvaller att ta igen innan det var dags för idol!




Cissi och jag har precis suttit framför Idol och haft våra åsikter...Vi hade rätt angående utröstningen på Olle...Det var hans tur idag!


Moa och Amanda F var helt klart på topp! Om killarna så hade vi olika åsikter! Jag höll stenhårt på Robin medans Cecilia har en liten småförälskelse i Andre...(Men det är lite småhemligt!)

I somras så flyttade Cecilia in i en ny lägenhet som jag dock inte har sett än. Men eftersom jag fick en sådan fin blomma, så ville jag ge tillbaka något! Så hon fick en klocka av mig som enligt henne kommer att passa perfekt i hennes kök!


Ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar