fredag 16 september 2011

Underbara fredag!

Det var längesen som jag hade en sådan här UNDERBAR fredag!? Jag är ledig från jobbet och har bokat in en mamma/dotter dag! Egentligen så skulle vi åkt till Karlstad men så blev inte fallet! Vi satte oss i bilen och for mot Borås istället!


Vi började våran vistelse med en fika på mitt favorit café(i Sverige ialla fall!) nämligen "Café Bakgården"!
Det blev Te och nybakt bulle!

Min fina mamma!

och hennes dotter! Är vi lika?!



Vi var en timma inne i centrum innan vi for mot knalleland!

Denna roliga smörkniven fanns inne på lagerhouse... Men jag köpte den aldrig?!

Vi fick varsin JÄTTE potion när vi skulle äta flygande jacob! Varken jag eller mamma orkade upp den!

På vägen hem så blev det ett kaffestopp i Blidsberg!

Jätte mysigt att sitta där vid vattnet!



Men vi var ju bara tvunga att komma hem till 16,30 för att hinna till Zumban! Det är ju veckans höjdpunkt! Jag och Sofia hade klätt oss likadant idag! rosa linne och svarta byxor! PINK ladies!


Men sen så äntligen kom jag hem till mina grabbar! Nämligen Micke och lilla Andy! (Andy är ju bara till låns men ändå!)

Vad köpte jag då?!


Jo: 3 st mattor på Mattfabriken i knalleland! 69% på allt (outlet) och gööör trevlig personal!

Rosa träningslinne från Stadium! (Mamma köpte nästan likadant fast lila!)

Stor svart tunika på Ginatricot rean (49kr som hittat!)

2 st recept kökshandukar på ekohallen!



Kvällen avslutades med att få hämta upp en överaskning från snälla Caroline som lånade mina stolsöverdrag! Värdens jättekorg fullknökad med ost! Tusen tack!




De kommer ett till inlägg om en liten stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar