onsdag 14 september 2011

Tragisk död

Godkväll!


Måste bara säga att jag är helt slut nu! Vi har börjat att ta tag i våran lägenhet och städa den! Fy vilket jobb alltså! Phjuu!


När jag skurade så kom jag och tänka på en tragisk sak som hände för en "massa" års sedan! Det var nästan i början när jag fick körkort tror jag?!?!?!


Jag och Christin var ute och åkte i Broddetorp och då kör jag plötsligt på ett stackars djur... Vilket av detta tror ni hände!?


1. Jag kör på en jättesöt ekorre och kroppen blir alldeles platt och bara den ståtliga svansen var hel...

2. Jag kör på en katt som tillhörde huset brevid och enbart huvudet blir platt... Kul att gå in och erkänna det!

3. Jag kör på en fiskmås och endast huvudet var helt! va gjorde den där på vägen!?!?!?!

Jag berättar ENBART vilket av dem det var om ni gissar (fler än 2 st, haha) i kommentarsfältet!

2 kommentarer:

  1. Jag tror egentligen katten för det låter mest troligt, men gissar ändå på att det var ekorren som fick sätta livet till...

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det var en stackars ekorre som blev påkörd...

    SvaraRadera