torsdag 1 september 2011

Lesmillsparty!

Näst sista dagen på jobbet i Odensberg...känns lite konstigt! Men nu blir det tillbaka till mitt gamla jobb! Ska bli kul att se mina godingar där!


Micke mötte upp mig efter jobbet så for vi hem till farmor som bjöd på en god äpplepaj! Ganska nyttig sådan, bara äpple,havregryn och lite socker på! (Utan någon sås till dessutom!)



Fick syn på att snyggot hade ett aerobicspass som jag mötte upp sofia och gick på!

Therese hade en kompanjon idag men Emma fick jag inte med på bild!?



Sofia kom precis från Östmans, tror jag det heter?! och hade fixat håret så snyggt!


Sen så var det äntligen dags för LesMills-partyt! Det är B-Pump, B-step och Bodycombat i samma pass!


Atlanticas ägare: Åsa! Och de fantastisk duktiga å härliga instruktörerna: Caroline, Ammelie, Malin och Sara!


Bodypumpen och Bodycombaten är ju svinrolig! Men stepen är INGET för mig!

Kvällens tema var ju FLÅS å det kan man säga att de lyckades med! Jag sprang som en skållad råtta för att fylla på min lilla vitamin well flaska med mer vatten! Svettades som en gris! Tyvärr så hade jag inte ätit så mkt före passet så jag blev helt yr i huvudet i slutet! Som tur är så hade Micke gjort iordning mat när jag kom hem!

Läs mer om olika pass på www.atlanticajoy.se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar