söndag 25 september 2011

Fjantar!

Hej på er!


Jag skadade mig på en kant i nagelbandet förut... Vilket gjorde att jag bad Micke att köpa plåster när han var iväg och handlade... (Han köpte ett plåsterpaket som man var tvungen att klippa av en bit av plåstret! )


Eftersom vi har packat ner mkt i lådor (pga flytten) så hittade vi inte saxen vilket gjorde att vi skulle ta sågen och få av plåstret med! Det slutade med att Micke oxå hade ett skadat finger så vi fick ta av en bit till! HAHAHA! Snacka om att vi är två fjantar!



Snyggt va!!


Jag var även nära på att dö av hjärtattack förut när ett gäng kompisar tittade in! Det ringde på dörren och jag går och öppnar... Samtidigt som jag öppnar så "bankar" Peter till i dörren, håller sig sedan för huvudet...Vilket gör att jag tror att jag har slagit till honom i huvudet med dörren! Usch!MMM.. hjälp mig nu att komma på ngt som jag kan ge igen med! haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar