söndag 4 september 2011

Kräftskiva Åhus!

I eftermiddag så kom vi hem efter ett härligt dygn i Åhus! Julia och Henrik är så genom härliga och är så generös mot sina vänner! De hade laddat upp med en massa kräftor, paj, lunch, godis, frukost ja allt man kan tänka sig! Helt underbart! Jag känner att jag inte hann tacka ordentligt , så det måste jag ta å göra någon dag!


När vi kom ner så fick vi en god sallad innan det var dags för en välkomnstbål och en fin tipspromenadsrunda längst med ån och havet! Undertiden så gjorde de iordning jättefint inomhus inför kräftskivan!


(Både min och Mickes mobil var ju döda så jag ska försöka fjäska till mig lite bilder så småningom)


Här satt 25 st glada värdar och gäster undekvällen!


Jag vaknade ganska tidigt och gick upp och satte mig och läste! Vi fick hela båthuset för oss själva! Helt underbart att sitta och se ut över vattnet!

"Utvald att leva" är en bok som jag kan rekommendera!

På morgonen så såg jag att vi hade ett husdjur i vårat rum! Jag döpte honom till Sune!

Beachvollyboll planen va popis bland många dock inte av mig denna gång!





Dekorationen fanns kvar på morgonen! Så snyggt!

Idag så var det jättefint väder där nere så vi satt utomhus och myste!

En av de finaste hundarna som jag har sett!


Jag har träffat jätte mysiga nya människor som jag hoppas att få se någon mera gång i livet denna helgen! Tyvärr så var jag inte lika social och alert som jag brukar vara... Får helt enkelt ta igen det nästa gång! Tusen TACK för att jag fick vara en del i denna trippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar