söndag 11 september 2011

Fredag/lördag!

Hej!

Jag har haft fullt upp i "helgen"så jag har helt glömt av att blogga! Vilket gör att jag bjuder på en rejäl bildbomb nu i stället!

Fredag: Micke ville bjuda sin fru på lite mysmat och vi åkte och handlade på Coop! Någon timme senare så får jag smaka på den godaste risotton som jag har ätit!

Dano kom förbi en stund senare och vi hade myskväll framför tv:n innan vi gick ner till terrassen och satt och pratade!


Grabbarna ser väldigt allvarliga ut, men så var inte fallet!


Lördag: Idag vaknade jag med ryggvärk igen! Jag måste verkligen byta säng snart!


Jag struntade i min ryggvärk och vi blev hämtade av Christin och Isak! Vi for iväg och gick på "loppisen i vilhemsro"

Christin o Isak köpte en klocka!

Eftersom vi ändå var i farten så tog vi Pingstkyrkans Secondhand på vägen hem! Men där slog vi på stort och köpte en liten trösoffa som jag ska fixa till lite!
Vi blev hemkörda för att hämta våran bil för att kunna hämta upp soffan! På vägen hem därifrån så hamnade vi på torget för att gå lite på "närodlat-marknaden"!


Väl hemma så satte jag igång att baka! Vi skulle ju få finfrämmat till kvällen!


Det blev hamburgerbröd!

Lilla Andy dök upp på kvällen! Honom är vi jättegärna hundvakt åt!

Eftersom vi inte har något finbord just nu så fick vi göra det bästa av situationen och knö ihop oss i köket!

Micke stod för hamburgarna!



Emil och Therese!

Lowe, Andy och Thilda!
Andy hade världens bästa hundvakter! Tack Lowe och Thilda för hjälpen!









naaw! Även en cooling som Emil blev lite småkär i Andy!

Å nästa cooling oxå!



Söndag: Idag så vaknade jag av en liten hund som slickade mig i örat! Mysigt! Men när han väl hade väckt mig så blev han lite små trötter!





Så jag hasade mig upp och tog mig lite brunch! Äggburgare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar