tisdag 13 september 2011

"Loppis" fynd!





Efter en otrolig god kvällsmat som min man ordnade så for vi åter igen iväg till Pingstkyrkans secondhand! Att man aldrig tröttnar?! 3e gången nu på 1,5 vecka!


Micke köpte en båt...


Ljusfat!


Ljusstakar!






Och en glas skål!
Gemensamt: Fönsterlampa!


Värdens coolaste pensionärslampa! Haha!


En helt annan sak!!!! Nästa gång jag träffar min kompis Staffan Andersson så ska jag nypa honom i örat! Jag pratade nämligen med honom för några dagar sedan och då nämnde inte han att han har kommit vidare till stockholm i IDOL!!!!!! Tyvärr var han inte med i tvn ikväll från Linköping men han finns på nätet!


Är ni nyfikna på honom så gå in på idolauditions och klicka på "Staffan Andersson" -Change the world! Vi håller tummarna för att det går bra i stockholm för dig!


(Det är lite roligt ändå att 2 st som jag känner har gått vidare från samma ungdomsgäng! Den andra ur det gamla gamla gänget var Noel! Kommer ni ihåg honom från Idol?! Sök på google. Och "Idol Noel" om ni är "nyfikna"!...) Kommer inte ihåg vilket år men det var när Markus vann!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar