tisdag 6 september 2011

JAG HAR FÅTT FISK!!!!!!!!

På Atlanticajoy så har de börjat med 30 min pass vilket är jätte roligt! Ikväll så träffade jag Sofia igen och körde lite dans! Mysigt! Idag var det Åsa som hade passet! GIRLPOWER!



På vägen hem så ringde jag Micke och frågade om han ville följa med till Pingstkyrkans Secondhand!


Det ville han! Och vi hittade lite fynd!


Salt&peppar kar (som prydnad)

Och ett slags ställ! SNÄLLA hjälp oss vad detta är!!!?? Vi frågade i kassan men även de hade funderat?! Micke sa att det vore världens coolaste fruktställ (ialla fall äpplen & Apelsiner)

Jag har fått fisk! Det blev en gigantisk lysande fisk på säkert 1 Kg!! Haha!
Vilken ful färg den fick av blixten på kameran?!!!

Om ni tittar in om en stund igen så får ni snart se mer bilder från Åhus trippen!
Välkommen åter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar