fredag 29 oktober 2010

Var snälla nu!

Hej på er!

Nu var det ett tags sen som jag bloggade igen! PUCKO JOSSE! Nu såska jag berätta något helt otroligt! Min fina fina Lina och Johan har ju äntligen fått ut sin lilla flicka, Tyra!

Här ser ni den lilla famlijen!

Konstiga som de är så lät de mig hålla underverket! Hade ni vågat detta om det var ert barn!?


Jag som är nybliven "moster" måste ju göra något speciellt som hon kommer ha nytta av :P Så vad kan detta vara!?! JOO! Tösen måste ju få sina första converse skor!


I falköping så finns det ju typ inga affärer så jag fick göra egna! Jag tog alltså fram garnet jag hade hemma och virkade ihop "fake skor" :P

Jag vet att de ser konstiga ut så ni får skratta! :P Garnet tog slut så måste köpa mera! En blev ju klar i alla fall :P

Imorgon så ska jag jobba på cafét! kommer ni och hälsar på?! Vi har öppet 11-17! SES IMORN! PUSS

6 kommentarer:

  1. Shiiit!! f-n va coolt! va du kan :D

    SvaraRadera
  2. naaaaee, fyy va söta....!!! grym du e ;)
    kram hanna svensson

    SvaraRadera
  3. Skorna var ju hur gulliga som helst =)
    Det var lilltjejen med såklart!

    SvaraRadera
  4. dom blev ju grymma! får man beställa några i framtiden?!

    vännen, vi måste ses snart! det var alldeles för längesedan. ska kolla ett datum när vi kan komma och våldgästa er :) puss

    SvaraRadera
  5. Jätte fina Converse skor du virkat!
    Oerhört bra jobb, jag skulle jätte gärna vilja ha ett par sådana par Converse skor själv för att ge bort som present, kan man beställa? :-)

    SvaraRadera
  6. Hej! klart man kan beställa :S vilken storlek och vem är du! :D Hör gärna av dig till jossan_bestline@hotmail.com och skriv "beställning av skor"

    SvaraRadera