tisdag 2 november 2010

Helt klart Elins fel..

Godmorgon på er!

För några år sedan så visste inte jag vad en blogg var för något. Men efter en liten stund på msn men min kompis Elin Kero så berättade hon att hon hade en blogg?! Jag gick in på hennes sida och sedan var jag fast!


lånad (gammal bild!) www.nevnarien.se

Hur som helst så var hon nominerad till blogawards som veckorevyn anordnade och skulle givetsvis rösta fram hennes blogg! (Minns att jag röstade som en galning) På den röstningssidan så fanns det många olika personer som var nominerade i olika kategorier och där fanns även länkarna till deras bloggar... Så på den vägen var det att jag började läsa bloggar!Vilket jag gör lite fööör mycket ibland!

Bloggar som jag följer är:
www.nevnarien.se
www.linaslina.blogspot.com
www.fokis.se
www.tyras.se
www.kenzas.se
www.blondinbella.se
www.kissies.se
www.dennism.se (som för övrigt har fikat på mitt jobb)
Maria Montazamis blogg
och den roligaste: www.tjuvlyssnat.se

Ja det är väl typ det! Så ja ni har rätt, jag har inget liv!hahaha...

1 kommentar:

  1. Haha men du är ju för söt alltså! Det är många som har drömt om mig inatt.. har fått tre kommentarer på bloggen om det och även en av mina kollegor har drömt om mig.. det är nog den allmäna "Elindrömmarnatten" .. haha xD
    Vad kul att det är jag som har lett in dig ;D Eller jag hoppas att det är kul, men man blir ju smått beroende :P
    Vad kul att du blivit moster! Det vill jag med bli, men jag får nog vänta ett antal år, för min syrra är ju bara 14.. haha...
    kram!

    SvaraRadera