söndag 14 november 2010

TJEJFEST!

Tjenna brudar!
Nu är det dags för en tjejfest hemma hos mig! Är inte detta på tiden???!, Smink, plockmat, gott att dricka och ev utgång?! Hade inte detta varit förbannat roligt! :D
27 november klockan 18.30 (får helst respektera tiden denna gången)
Det bästa utav allt är att ni även kommer att få träffa min kompis Robin :D
(Inget köptvång utan bara en rolig grej nu hörrni! Annars så vågar ni väl inte komma?! :P)
Är ni sugna?! Anmäl er här på kommentarerna om ni kan komma! Kom ihåg att det går över till en vanlig hederlig fest efter sminket :D

3 kommentarer:

  1. Jag kommer :) guu så roligt de ska bli!

    SvaraRadera
  2. nemen vad roligt <3 du får gärna ta med ngn kompis om du vill! bara jag vet om det innan :D

    SvaraRadera
  3. Låter väldigt kul men det är ett dåligt datum... för mig i alla fall. Hoppas ni får kul i alla fall!

    SvaraRadera