tisdag 9 november 2010

Ett gott skratt förlänger käften!

Godmorgon!

Idag vaknade jag tidigt av ett sms... Tur att det var en människa som jag tycker om som messade 06.45!

När jag låg och halvsov efter det så hörde jag hur hela fönstret "fladdrade" av blåsten så tillslut så gick jag upp. Då var det ju snö kaos ute!!! MYSIGT!

Jag stog säkert i 20 minuter och kollade när bilarna fastnade... Jag har blivit otäkt lik min man! Haha...

Jag måste bara berätta en sådan rolig historia som min kompis berättade....! (kanske bara jag som har den humorn men ändå!)

"Det var två får som träffades ute i en hage. Den ena fåret sa då till den andra...
-BÄÄÄÄÄÄ
Skit också tänkte den andra... det skulle ju jag säga!!"

Ni kan sluta skratta nu!

Ursäkta att jag tjatar men återigen tack alla ni som röstar på mig! Nomineringen håller på ända till den 21november.. Vinnaren presenteras den 6 dec (då jag är i indien, aaaah)
Vill ni rösta /rösta igen på mig?! Sms:a då till 72600 och skriv " VK Josefine ".. Smset kostar som ett vanligt sms!

Om jag vinner så lovar jag att berätta precis allting om priset här på bloggen! Åter igen TACK!

2 kommentarer:

  1. Om man röstar men inte köpte tidningen och vill se dig, kan du inte lägga upp en bild här då?!

    SvaraRadera
  2. Jag skrattade faktiskt också när jag hörde den första gången!!

    SvaraRadera