söndag 7 november 2010

Inflyttningsfest hos Skagervik/Tenenbaum..

Hej på er!

Denna veckan har vi hunnit med många mysiga saker faktiskt! :D


En kväll så var vi hemma hos Julia och Henrik å blev bjudna på en underbar laxrätt och potatissallad!

Det är alltid lika mysigt att komma hem till deras fina lägenhet!

I onsdags kväll så ringde Cissi och frågade om jag ville följa med och titta på fotboll! Självklart svarade jag! :D Vi trodde först att det var inomhus men det visade sig vara ute i spöregnet!

Igår kväll så var det äntligen dags för Julia och Henriks inflyttningsfest! Den höll på långt in på små timmarna! Vi mimade/spelade spel och bara njöt! :D

Nu ska jag åka iväg och öva julsånger med en som heter Lena! Vi ska sjunga vid ett julbord framöver! :D Jag är trött i halsen redan nu för Christin har varit här och vi har övat framför pianot i några timmar...

Ha det gott nu hörrni! Å så glömmer ni väl inte av att rösta på mig imorgon va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar