söndag 10 oktober 2010

2 hektiska veckor...

Hej på er!
Dessa 2 veckor så har jag jobbat väldigt intensivt så jag har inte haft enegi till att blogga. Så kan det gå! Tänkte visa lite favorit händelser sedan förra inlägget!

Denna tavlan hade en av mina stammisar på cafe´t varit inne och lämnat som en present till mig. Som tack för att "jag var så trevlig"... :P Tyvärr så var jag ledig just då så jag fick den av min jobbarkompis som när jag började och hon var då lite avis... Hur glad blir man inte då eller?!?!
Nästa söta händelse var när det ringde på dörren klockan 23.30 på kanelbullens dag och denna gåvan låg utanför dörren...

Det var själklart min älskade Julia som hade bakat den till oss!

Chefen ropade en dag på mig när jag stog i köket på cafet att "kom fort det brinner"... Jag blev ju skit skraj men då var det inte hos oss han menade utan hos "grannen"... Antagligen så var det något annat än brand för vi såg ingen rök?!!! jaja, de åkte efter en liten stund...
Nu ska ni få se mina kära brudar! Mina nya jobbarkompisar! Liza och Ida! vi har så roligt ihop! Liza och jag har även börjat att träna ihop! :D Hon är som min P-T för hon är jätte duktig på mkt när det gäller träning!
GIRLS NIGHT! Jag hade rullat en massa sushirullar innan mina tjejer kom på besök! Det blev en lugn kväll framför Idol!
2 av mina kompisar som var värdar när jag gifte mig! Lina och Stina!
I Lördags så kom mina svärföräldrar hem och vi åkte ut till mina föräldrar och åt en jättegod 3rätters middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar