fredag 15 oktober 2010

Rolig torsdagskväll!

Hej på er!
Igår så kom Lina förbi på jobbet! Hon satte sig och klinkade lite på pinot och det var så mysigt så! Det borde flera komma och göra tycker jag!

Min jobbarkompis Liza! Hon flyttar snart till spanien den lilla rackarn!
Igår klockan 14.00 så åkte jag och Jasmine till Göteborg (via jobbet) för att gå på serveras mässa på Lisseberg. Jag tog med mig lite mellanmål i bilen på väg dit och det hade vi ganska roligt åt att det just blev morötter! haha..
Vi parkerade på fel sida av Lisseberg och stog förgäves där och väntade för det gick ju inte att komma in!? Helt plötsligt så kommer det en splitter ny svart Mustang och stannade brevid. Ut kommer det en medelålderns snygg stockholmare och börjar plocka ut lite kavajer och lämnar de till en man som kommer innefrån Lisseberg och tar emot dem via grinden.. Vi frågar hur vi kommer in och mannen innefrån säger att vi får gå runt till andra ändan för att komma till Serveras lokaler... Stockholmaren säger då att "Ni kan få skjuts av mig om ni har bråttom".. JA TACK säger vi då! Och får åka i den underbara bilen! (vågade inte ta kort) Vi körde runt och han körde upp på trottoaren vid entren och gick ut och öppnade dörrarna för oss! Gissa om folket runt omkring tittade! (ÅÅÅÅÅH vilken drömbil) Vi tackade så mycket sen tryckte han på gasen och for iväg...

Jasmine inne på Lisseberg!
En helgalen Josse som fortfarande var helt lyrisk över bilen!



Mässan var jättetrevlig! Det var många olika bord med mycket provsmakning! Vi fick mycket lappar och tidningar med oss hem som vi kan beställa saker till cafet ifrån! Alltifrån pajer, olika lunchalternativ, tallrikar m.m

De hade två olika lokaler och det var så fint med alla ljus som var tända mellan dem så man visste vart man skulle gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar