måndag 18 oktober 2010

Trevlig helg!

I fredags efter jobbet så kom våra nya trevliga grannar upp på en tv-myskväll! Martin och Anna! På tv:n fanns även Idol med oss men det blev inte så mycket tittat på det..

Men viktigaste denna dagen var ändå när min älskade Lina (och johan) ringde och berättade att hon hade blivit mamma till en vacker liten tös!

I lördags så tittade allas våran Henke in!

Och det slutade med att vi hamnade i Mangos i Skövde!
De andra åt kötträtter medans jag tog denna underbara pastarätten!
Jag glömmer alltid av att vända på bilderna innan jag lägger över de här...Och när man väl har fått hit bilderna så går det inte att vända på dem tyvärr..

Jaja, här är jag ialla fall!

Och den nya härliga rödtotten Julia!
Vi avslutade skövde turen med att kolla på bio! Filmen som vi såg var "Himlen är oskyldig blå".. Den var okej men absolut INTE den bästa filmen jag har sett!

Plötsligt blev det söndag och det var dags att repa med Dano och Christin inför ett barndop!

Elin skulle ju döpas! Familjen Magnus,Camilla och Hugo hängde ju på för att lyssna!
Och allas våran Dano var på G!

Nu ska jag dra till jobbet! Ha det bra allihopa! Så höres vi! kram kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar