söndag 24 oktober 2010

Take me back to....

Hej på er!

Tittade igenom mina möhippe bilder idag på förmiddag och bestämde mig för att visa er lite av dem!!! Det var så roligt! Jag plockades upp på min morgonpromenad av mina fina brudar och då åkte ladugårds overallen på!

Vi hamnade hos en hårfrisör på köpstaden där jag sminkades och gjordes i ordning för att bli modell för en dag!
Dags att börja fixa håret! Och även smink!

Frisören ville även ta lite kort innan vi skulle iväg till den riktiga fotostudion!

Väl i studion så hade tjejerna lånat med sig en massa olika kläder från en kompis till mig!

Det var svårt att välja!

Här är några av brudarna!
När fotograferingen var klar så fick jag mina "gamla" kläder igen!
Nästa stopp blev elins esplanad i Skövde! Där skulle jag bl.a mjölka karar!
Självklart så skulle jag läsa upp mina uppdrag!
Efter lite käk hemma hos min älskade kusin Anna så åkte vi till Skultorp för att köra lite lazerdome! Det var så roligt!
Det hände så mycket på den dagen så jag trodde hela tiden att "nu är det slut" men icke då! Vi hamnade på Lilla Spa i falköping! Och satt där och göttade oss i bastun och i bubbelpoolen!
Innan utgången så hamnade vi hemma hos Christin för att ha förfest och byta om till "finkläderna"... Kvällen avslutades på ett uteställe som heter Plantis!


Förutom själva bröllopsdagen så är denna dagen lätt en av de roligaste i mitt liv! Hoppas att mina tjejer verkligen har fattat detta! Ett stort tack igen!

1 kommentar: