lördag 1 december 2012

RESORNA 2012!!!!!

 
Efter att ha sett "Så mycket bätre" och njutit av den fina gården de bor på och sommaren så tänkte jag tillbaka på min och Mickes sommar! Lite onödigt så här i jultider men men!
 
Jag frågade Micke och om kunde rabbla upp de platserna som vi har varit på i år... Vi kom tillsammans fram till dessa....
 
 
SAN DIEGO!
 
 
 
 
 
LOS ANGELES!





 
WASHINGTON!
 

 
 
 
LONDON!
(tillsammans med Sofia och Peter!)
 
 


DUBAI!



 
TOKYO!
 



 
Och slutligen....
 
FREDRIKSHAVN/SKAGEN!
 


 
Nu hinner vi nog inte med så mycket mer i år! Det har varit fantastiska resemål som vi har kommit till och jag kommer säkert åka tillbaka till alla dessa igen innan jag hamnar på äldreboendet... (Om man nu får leva så länge)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar