lördag 29 december 2012

MÅL 2013

Det här med nyårslöften är inte riktigt min grej längre så jag har valt att omformulera det till "MÅL 2013"!
 
Här kommer några av sakerna som finns i tankarna just nu...
 
Spontan
 
Jag läste på aftonbladet om Darin att han skulle åka och handla men ångrade sig och tog sig en rejäl biltur ner till Frankrike istället! Hur gött låter inte det med att vara så spontan?! Jag kanske inte kan bli bättre på sådana extrema grejer men som sagt...
 
BLI MER SPONTAN!
 
(Micke under en biltur till Lindos)
 
 
TRÄNINGEN
 
Under julen nu så har jag haft en lång träningspause! Men det måste bli en stor ändring på! Inte för att gå ner i vikt kanske utan för att hålla igång den kondition jag en gång hade... Man mår bättre helt enkelt!
 
(Bild från ett Zumbaparty på Atlantica Joy)

 
UPPTÄCKA SVERIGE
 
Som ni vet så gillar jag och Micke att resa mycket! Det skall vi inte sluta med... MEN ett mål är att fortsätta att upptäcka Sverige! För det är inte dumt det heller! JÄTTEMYSIGT! Samt att man kan hinna träffa lite vänner som bor långväga från Falköping!
 
Som t.ex
 
(Underbara Stockholm, här är en bild under ett besök hos Isabel!)
 

 
(eller varför inte Öland! Här under vårat Midsommarfirande för några år sedan)

 

(Eller Österlen tillsammans med Julia & Henrik, En fantastisk semestertripp)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar