lördag 1 december 2012

Ljusstöpningen!!!

På väg till Lundsbrunn så blev snöade det bara mer och mer ju längre vi kom! Som tur är så gillar Micke att köra i snö!
 

 
När vi väl kom dit så blev vi väl mottagna av Jenny och Maggan! Även mina fina vänner Tobbe, Alex, Paulina, Christer och Maria var där mkt trevligt! Jag fick även träffa Alex och Paulinas syster Linda som även hon var mkt mysig!
 
Vi gick ner i källaren och började pyssla med ljusstöpningen! Här får ni hälsa på Tobbe!
 Paulina, Linda, Maria, Christer m.fl satt och pysslade! Vad vi/jag gjorde vill jag dock inte erkänna än!


 Micke och jag fortsatte med att göra en dörrkrans! Micke tröttnade dock så jag fick göra klart den!
 Eftermiddagen avslutades med lite skön sång med "musikal bandet"!

 Ser ni vad mysigt det ser ut!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar