torsdag 5 juli 2012

Madonna konsert i bilder!

Godmorgon!

När vi kom fram och skulle äta igårkväll så blev Micke lite stressad, undrar varför tänkte jag! Det var mycket folk som stog i kö till restaurangerna... När kl var 18,00 så sa Micke... -"okej då, vi MÅSTE vara vid bilen vid 19,00, så det vore bra om vi fick i oss något som går snabbt!

Så det blev en underbar sallad på "slimfood" innan vi gick tilbbaka mot bilen!

När jag fick reda på att det var konserten vi skulle gå på så blev jag ju naturligtvis jätteglad! ^^ Dessutom att kusin Anna och Andreas mötte upp gjorde det hela ännu roligare! Vilken man jag har! Vilken överaskning på 3 års dagen! (Den här kvällen blir svårt att slå till nästa ggn vi har bröllopsdag)


Ullevi innan konserten!

 Vi taggar!!!
 Öppnings numret! (Det blev väldigt suddiga bilder)




Så här har Micke skrivit om konserten på facebook...

 "Den kritik som framförts mot Madonna hittils under hennes konsertturne kan jag delvis hålla med om efter gårdagens underbara (vädret) Julikväll på Ullevi..men så sågad som den vart hittintills...nja...the bitch still got it..bäst...Like a prayer..fick alla hår på kroppen att ställa sig...å det finns en del kan jag understryka..sämst...alla gamla godingar som mixats till näst intill oiegengänliga..."


Som sagt,hennes gamla låtar som var "mindre mixade" fick igång publiken mest! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar