söndag 1 juli 2012

Lördagskvällen!

Godmorgon!

Det kanske bara är jag som är vaken så här dags på en söndag?! ^^

Måste börja med att skryta om att jag har så fina och härliga vänner! Vi samlades här hemma hos oss igår kväll ett litet gäng! Så mysigt! Tack för att ni finns!


Några av oss började med att äta "Isabel" middagen! (Fick detta när jag var uppe hos henne i Stockholm).. Lax m. fetaost och oliver, sallad och matvete!


Fruktsallad och hallonkesella till efterrätt! Den var mest vi brudar intresserade av?!

 Efter en stund så kom Dano ner!!!!


 Stina, Sofia och Peter!

Fina Melinda, Andreas, Josefine och Dano! ^^

Så här satt inte Micke hela kvällen, utan han kollade lite priser när vi halkade in på London vistelsen tillsammans med Sofia och Peter!
 Sen var det dags för TP! Inte min typ av spel men jag var med ändå!


Sen så blev vi sittandes i soffan och spelade ett sångspel som heter Oogachakka, som var riktigt roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar