onsdag 18 juli 2012

Hela resan! Day 1!



Hej!
Nu har jag äntligen vaknat till! Sov till 12,30 idag! Sedan dess så har jag plockat upp och lagat lunch här hemma! Nu får det bli att leva nyttigt efter allt gott man har fått i sig på semestern! (Slänger även in lite shopping imellan åt)

Tänkte lägga upp resan med alla bilder dagvis! Enklast så! Så vi tar det från början! (Vissa bilder har ni sett förut, sedan kommmer jag att få flera bilder från de andra)

DAG 1, del 1 6 Juli 2012: LONDON

Klockan 05,30 så kom Sofia och Peter och hämtade oss och det var äntligen dags att åka iväg! Eftersom de skulle åka från Säve 30min efter oss så släppte de av oss i Landvetter! 


När vi kom till våran gate så fick vi ett rejält slag i magen av att vårat plan var försenat i 6 timmar! Lagom roligt att ringa och säga det! (Vi kom dock bara 3 timmar sent till London eftersom vi tog direktflyg istället för att byta i Köpenhamn)


Eftersom Micke har ett SAS kort så satte vi oss i SAS Lounge! (Man får äta, sitta skönt och dricka gratis)


Vi gick ut imellanåt och hämtade upp våra pengar som vi hade beställt till de olika resmålen!

Japanska Yen



Dihram


Tillslut så kom vi fram till London och vi mötte upp Sofia och Peter på vårat hotell Hilton Kensington!


Vi åkte iväg till Hydepark där det var ett riktigt ståhej för det var en massa konserter under helgen utomhus i parken!

Peter o Micke!
 Micke gick fram och frågade vilka som skulle spela under helgen och det var bl.a Rihanna!
 Sofia!




Jag smygfotade Bayswater gatan från bussen! (Min favorit mysgata)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar