tisdag 3 juli 2012

För exakt 3 års sedan...

Imorgon så firar jag och Micke 3 årig bröllopsdag! ^^


Idag för 3 års sedan så var det full fart hemma hos mamma och pappa med att fixa iordning tält m.m! Tältet sattes inte upp av sig själv direkt! Vi är fortfarande väldigt tacksamma till alla som hjälpte till på något sätt!





Och till värdar, stylisterna, florister, frisörer,präst, musiker, föräldrar, syskon,fotografer, serveringspersonal m.m!




 Visst hade de fixat det snyggt i tältet! Tack Christin o Isak m.m för det! ^^

Måste erkänna att kvällen innan var hemsk för min del!!!! Det var VÄRLDENS oväder iform av en rejäl åskskur som var rakt över oss... Vilket ledde till att det regnade in i tältet, stolsöverdrag blev blöta m.m... (Jag är åskrädd bara det hörs lite på håll... så ni kan ju tänka er hur rädd jag var då)


Jag kommer aldrig att glömma hur Christin försökte få mig på fötter den kvällen! Under mina (då 23 år) så hade jag aldrig hört henne prata så mycket å vara så positiv om allting som under de åsktimmarna! Hahaha! Jag skulle dessutom sova hemma hos henne (för det betyder ju otur att träffa sin blivande kvällen/natten innan) och vi fick det riktigt mysigt tillslut! Jag fick t.o.m frukost på sängen! Min lilla ängel! TACK älskade vän! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar