torsdag 12 juli 2012

Dagens Tokyo upplevelser!

 Hej pa er!

Idag har vi varit runt i staden hela dagen! Vi kom tillbaka till hotellet vid 20.30! Vi tar en liten pause nu innan vi skall ata kvallsmat!

Vi borjade dagen med att aka till stadsdelen Ginza dar vi gick pa en liten mat/fiskmarknad! Strax innan marknaden sa fanns det aven ett dyrt strak med fina butiker som Dior m.m!
 

 Om Micke filmar mig sa maste jag ju fa ta kort eller hur!
  Lunch pause! Idag blev det risotto och pasta carbonara!
 Vi akte vidare till Akihabara dar vi gick in pa ett MaidCafe!

 Det var jattefina glassar iform av sma bjornar som vi fick!
 I samma del sa finns den stora "Electric city"! Dar passade vi pa att kopa en hel del till vara mobiltelefoner!

 Ar man osaker pa vad man vill ha for mat sa kan man bara kolla pa "plastmaten" utanfor i skyltfonstret!


 Det har ar dagens shoppingpasar!!!! Jag gick loss rejalt kan jag saga!!! Saknade mina brudar dar hemma som kunde joina mig lite smidigare an min man! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar