söndag 1 januari 2012

Året 2011

Vad gjorde jag under 2011!? Här kommer en liten titt!


JANUARI


Pappa fyllde år!

Våra gamla grannar kom upp till oss och hälsade på efter deras flytt till skåne!
Vi bjöd Henrik, Julia och Dano, Hanna på middag!

Vi firade att Stina hade blivit klar som sjukgymnast!FEBRUARI

Vi hälsar på Carl och Therese i Göteborg och äter på en libanesisk restaurang




Några gamla vänner kom till Falköping för att kolla på Volleyboll i Odenhallen och vi hälsade lite snabbt när de skulle äta på Gondolino!

MARS


Vi åker till Lollo och Markus stuga på Tjörn!

Kollade på Melodiefestivalen hemma hos Hanna!

Firade min söta farmor som fyllde 90 år!

APRIL


Stina är på besök och vi möter upp mina föräldrar och Lina, Tyra och äter på Alfredo i Falköping! Äntligen dags att åka på semester och fira våra födelsedagar där! NewYork!



och Miami under samma resa!

Vi åkte även över till Helsingör och gick bland de gamla fina huset och tittade!

Finbesök från Uppsala! Michael och Rebecka!



MAJ


Det blir dags för Lollos möhippa! Som var fruktansvärt rolig!

Ida och Marlene hade 80 tals fest i Örebro! Vi gick dit tillsammans med Erik och Karro!

Cissi fyllde 25år!

JUNI


Vi åkte till Las Palmas utanför Mullsjö med Dano o Hanna!


Jag var med på "Mickes skolavslutning" i Skara!

Vi firade Midsommar i ett stort hus i Grebbestad!

Jag och Micke åkte ut till vårat torp och grillade som en liten kvällsutflykt!


Carl och Therese kom och hälsade på!

JULI


Det blev dags för nästa resa och denna gången till Dubai!

Vi firade bröllopsdagen!

Äntligen var det dags för Lollo och Markus bröllop på Tjörn!


Då Emil och Therese var snälla och lät oss få bo i deras stuga på Tjörn!

AUGUSTI


Ida och Thomas gifte sig och jag fick äran att spela på deras bröllop!


Vi åkte ner till Joakim och Josefins stuga i Urshult och gjorde många mysiga utflykter!

Vi åkte till Uppsala och stannade till lite snabbt i Gränna!

Vi köpte givetvis med en polkagris och gav till Rebecka och Michael i inflyttningspresent!


SEPTEMBER


Vi firar Philip som fyllde år med bowling senare på kvällen!



En av alla roliga kräftskivor hade Julia och Henrik nere i deras hus i Skåne!

Jag blev bjuden med på fotbollskväll!

OKTOBER


Vi firade Johans födelsedag uppe på Mössebergskurort med en jätte brunch!

Jag låg inne på sjukhus tor-sönd för operation!

NOVEMBER


Min söta kusin Anna fixade till min blogg och fotade mig!

Jag och Lollo åkte till Stina och hälsade på! Vi passade även på att knacka på hemma hos Simon!

Jag hade en hel helg med spelingar i Borås, Alingsås och Falköping! Denna bilden är tagen när jag och Lena var på väg mot en julbords spelning!DECEMBER


Vi hade en inflyttningsfest!


Micke jag och åkte till A6 i jönköping och köpte de sista julklapparna lördagen innan julafton... inte så smart!

Vi firade jul 2 ggr först hemma hos mamma o pappa och sedan uppe i Örebro på själva julafton!

Ett mysigt år! 1 år går fort! Om en stund så kommer det bilder upp från nyårsafton!

GOTT NYTT ÅR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar